IV-huoltopalvelut yksityistalouksille

I-Huollon huoltoautot

IV-huoltopalvelut yksityistalouksille – apua kodin ilmanvaihto-ongelmiin

Kun kodin ilmanvaihto tökkii, tulemme mielellämme apuun.
Palvelemme sinua kiinteistösi ilmanvaihdon huolto-, korjaus- ja puhdistusasioissa. Huoltopalveluumme kuuluvat kaikki ilmanvaihtolaitteistot lukuun ottamatta kodin viilennystekniikkaa.

Yksityistalouksille tarjoamiimme palveluihimme kuuluvat mm.

IV-koneiden huollot ja korjaukset
IV-koneiden vaihtotyöt
IV-suodattimet/suodatinvaihdot
Ilmamäärämittaukset ja -säädöt
IV-kanavien nuohoukset
Rakennusten paine-eromittaukset

Yksityisasiakkaidemme tyytyväisyys ajantasaisena NPS-suositteluindeksinä

Kuinka todennäköisesti suosittelisit palvelua / tuotetta kollegallesi tai ystävällesi?*

NPS 100

Hommat hoitui sovitusti ja kustannus jäi arviota pienemmäksi. Ainoa miinus tulee pienehköstä sotkusta/roskista iv-venttiilien kohdalla putsausten jälkeen, ei vakavaa (kanaviston roinaa jäänyt esim sohvalle/pöydälle hieman).

Juha Keltanen

Nopeaa ja asiantuntevaa palvelua. Täyden kympin palvelua!

Joni Niskanen

Asiantuntevaa, osaavaa ja ennen kaikkea ystävällistä palvelua. Täyden 10 suoritus!

Erinomaisen hyvä kohtaaminen, asiantunteva ystävällinen palvelu. Hienoa.

Ilmanvaihtokoneen asennustyö tehtiin sovittuna aikana. Pieniä haasteita/huolimattomuusvirheitä esiintyi asennuksen aikana mahdollisen kiireen vuoksi (mm. kanaviston tulo ja menopuoli yhdistettiin väärin sekä osa eristystyöstä jäi asiakkaalle). Lisäksi asennettava kone ei ehkä ollut tuttu sillä mm. ohjauspaneelin osalta tuli pieniä haasteita erilaisen ohjauskaapelin vuoksi. Näistä haasteista kuitenkin selvittiin ilman suurempi traumoja ja lopputulos oli asiakkaan kannalta riittävä. Laskutuksen/jälkihoidon osalta toiminta oli erittäin asiallista ja asiakasta kuunneltiin erittäin hyvin. Asentajat itsessään olivat miellyttäviä ja kohteliaita.

Hannu Puranen

*Kysymyksessä esitetään vastausasteikko 0-10, jossa alin vastaus tarkoittaa erittäin epätodennäköistä suosittelua ja korkein erittäin todennäköistä suosittelua. Vastaajat jaetaan heidän vastaustensa perusteella kolmeen luokkaan, jotka ovat suosittelija, passiiviset ja arvostelijat. NPS -mittauksen tulos lasketaan vähentämällä arvostelijoiden prosenttimäärä suosittelijoiden prosenttimäärästä, jolloin tulokseksi saadaan yritykselle NPS -luku. Lukuarvo voi sijoittua välille -100 ja 100. Negatiivinen tulos kertoo yrityksellä olevan enemmän arvostelijoita kuin suosittelijoita – ja positiivinen taas päinvastoin.